Da bi razumjeli Google Adwords oglašavanje prvo moramo znati šta je Google Ads?! To je platforma za oglašavanje u vlasništvu i kojom upravlja Google.
To je ujedno i najveća i najčešće korištena mreža za oglašavanje na svijetu, a milijoni kompanija koriste Google Adwords kako bi dosegli nove kupce i razvili svoje poslovanje.
Ciljanje korisnika kroz oglašavanje na tražilicama.
Ukoliko se odlučiš za Google Adwords oglašavanje tada ciljaš korisnike na dvije mreže, koje su ujedno i dvije glavne- pretraživaška i prikazivaška mreža. Mreža za pretraživanje odnosi se na oglašavanje plaćanja po kliku, u kojem oglašivači licitiraju za ključne riječi koje su relevantne za njihovo poslovanje i imaju priliku prikazivati svoje oglase korisnicima koji te ključne riječi unose u Google kao dio upita za pretraživanje. Oglašavanje s plaćanjem po kliku također je poznato i kao plaćeno pretraživanje.
Kreiranje kampanje za oglase
Za Google Adwords oglašavanje prva stvar koju moraš znati su „ključne riječi“.
Naravno da prvo moraš imati Google Ads račun, nakon što ga napraviš istraži na kojim „načelima“ i temeljima odnosno po kojim elementima djeluje Google Ads, a to su ključne riječi.
Jedna od najboljih elemenata Google Adwordsa je njihov besplatni Google alat za planiranje ključnih riječi. To je poprilično jednostavan alat za upotrebu, posebno ako dobro poznaješ svoje kupce. Započni s korištenjem proizvoda i usluga koje nudi i precizno podesi kategorije proizvoda ako to i kako god odgovara tvom poslu. Postavke ključnih riječi za koje smatraš da su dobre i pogodne za tvoje klijente, možeš pratiti, i na taj način praćenjem smanjiti konkurenciju. Stvar na koju trebaš obratiit pažnju je koliko često se te ključne riječi traže mjesečno. Trik je u pronalaženju najniže prosječne ponude sa najviše mjesečnih pretraživanja.
Nakon što prepoznaš ključne riječi koje su relevantne za tvoje poslovanje, preostaje samo pisanje uvjerljivih tekstualnih oglasa koji te jednostavno mole da ih se klikne na njih.
Razne varijante Google oglasa – na tražilici ili stranicama
Iako Google Ads oglašavanje nudi širok dijapazon različitih formata oglasa, PPC oglasi su srž Google Adsa. Pisanje teksta za oglas poprilično je izazovan zadatak. Imaš vrlo ograničen prostor za izradu jako uvjerljive poruke koja govori potencijalnim kupcima i nagovara ih da kliknu na tvoj oglas.
Mnogo je elemenata koje treba uzeti u obzir prilikom pisanja PPC teksta oglasa. Izbor jezika presudno je važan i može imati jako veliki uticaj na „odziv“ oglasa. Neki oglasi iskorištavaju emocionalne reakcije poput straha ili komedije kako bi izazvali posjetitelje na klik, dok drugi iskorištavaju posebne ponude kako bi svoje oglase učinili privlačnijima.
Google AdWords oglašavanje i njegove prednosti
Google AdWords moćan je alat za oglašavanje kompanije putem interneta. Šta ga čini tako sjajnim?
Uz brojne Googleove opcije, vlasnici kompanija mogu osigurati da se njihov oglas prikazuje samo potencijalnim kupcima. Mogu filtrirati svoju publiku na temelju mjesta, dobi, ključnih riječi i još mnogo toga. Osim toga, oni također mogu odabrati doba dana kada će se njihovi oglasi prikazivati ciljanoj publici. Uobičajeni primjer koji koriste mnoge kompanije prikazivanje oglasa samo od ponedjeljka do petka od 8 do 17 sati. To je obično zbog činjenice da su kompanije vikendom zatvorene.
Oglašavanje s plaćanjem po kliku, gore u tekstu PPC, moćan je alat, ali samo kada se pametno koristi. Prije nego napraviš AdWords računa, moraš shvatiti svoje ciljeve. Iako bi „veća prodaja“ mogla zvučati kao izvrstan cilj, internet oglašavanje zahtijeva da budeš precizniji/-a.
Teško je da će neko ko prvi put posjeti tvoju web stranicu odma izvršiti i kupovinu. Internet prodaja ovisi o stvaranju i njegovanju odnosa povjerenja sa svojim potrošačem. Iz tog razloga kompanija može imati nekoliko ciljeva za korištenje AdWords:
- Stvaranje prodaje
- Registracije
- Prijave putem e-pošte
- Vodeća generacija
- Povećavanje svijesti o robnoj marki i opoziva vrijednosti.