Digitalni marketing kanali su neophodni za svako poslovanje

-

Digitalni marketing otvara daje vam veliku moć u svijetu marketinga.

Pa tako i mogućnost promovisanja kompanija,a tu su i razni digitalni marketing kanali , web stranice, e-pošta, pretraživanja, oglašavanje i oglasi. Pa tako uobičajno pitanje koje kompanije odnosno klijenti pitaju jeste: Koji digitalni marketing kanali su najbolje za njihovu kompaniju?

Prije planiranja učinkovite strategije digitalnog marketinga, klijenti moraju razumjeti različite kanale, uključujući prednosti i nedostatke. Pomoću ovog uvida mogu utvrditi koji će kanali najbolje funkcionisati za njihovo poslovanje.

Content marketing

Content marketing važan je digitalni kanal za svaku kompaniju koja danas posluje. Sadržaj je glavna karika za komunikaciju i prodaju potencijalnim kupcima i kupcima. Danas potencijalni klijenti očekuju da web stranice i blogovi kompanije pružaju obilne količine sadržaja koji odgovaraju na njihova specifična pitanja. Također, kada im je stalo do marke, očekuju redovne objave na blogu koje im pružaju vijesti, uvid, ponude i još mnogo toga. Digitalni marketing kanali obuhvaćaju i razne druge platforme.

Marketing e-pošte

B2B marketing putem e-pošte učinkovit je način za izgradnju i održavanje odnosa s potencijalnim klijentima i održavanje odnosa s postojećim kupcima. Kako izgledi napreduju kroz prodajni lijevak, kompanije se mogu fokusirati na  rješavanje određenih problema i postizanju određenih ciljeva, umjesto da ih naglo guraju prema prodaji. Neke kompanije šalju sedmične ili mjesečne biltene e-poštom kako bi svoje klijenkte održale na vrhu, tako da će ih potencijalni kupci i kupci potražiti kad budu spremni za kupovinu.

Digitalni marketing kanali
Digitalni marketing kanali

Marketing na društvenim mrežama (organski)

Društveni mediji prerasli su iz pukog digitalnog kanala za druženje u jedan od najmoćnijih digitalnih marketinških alata za robne marke i kompanije. Svi oblici društvenih medija, od Facebooka do LinkedIna do YouTubea, izgradili su velike mreže i zajednice dopuštajući korisnicima međusobnu interakciju, razmjenu mišljenja, sudjelovanje u raspravama i sudjelovanje u stvarnom vremenu. Danas kompanije mogu iskoristiti platforme društvenih medija kako bi organski stvorile svijest o brandu (naspram oglašavanja) za svoje proizvode i usluge. Također, mogu doći do visoko ciljanih potencijalnih kupaca.

Gore navedeni digitalni marketing kanali, su samo jedan od kanala koje treba imati jedna marketing agencija.

Plaćeno oglašavanje

Na isti način na koji društveni mediji mogu biti snažan pokretač „organskog prometa“, mogu biti snažan pokretač plaćenih posjeta.  To je sponzorisani post. Samo korištenje Facebooka još uvijek nadmašuje upotrebu svih ostalih društvenih medija, a YouTube je odma iza njega. Igra veliku ulogu u svakodnevnom životu većine ljudi i ima smisla postavljati oglase tamo gdje potencijalni kupci provode dijelove dana.

Digitalna agencija – Vendi.digital fokusira se prvenstveno na marketing poslovanja, proizvoda i usluga u digitalnom svijetu. To se postiže dizajnom i razvojem web stranica, optimizacijom za „tražilice“ (SEO), marketingom sadržaja, plaćenim mrežnim oglašavanjem, društvenim mrežama, marketingom putem e-pošte i drugim uslugama.

Digitalni marketing kanali
Digitalni marketing kanali

Kvalitetna agencija za digitalni marketing zaobilazi tradicionalniju strategiju “razvalimo to i nadamo se najboljem”. Umjesto toga, fokusiraju se na ciljani marketing, stvaranje potencijalnih klijenata i razvoj brenda. Tipična digitalna agencija nudi:

Marketing agencija ima zadatak da proda Vaš posao na ciljanom tržištu, ali prvo ga mora razumjeti. Tako da prva stvar koju trebate da uradite jeste da provodete korisno vrijeme sa svojom marketing agencijom gdje ćete prezentovati sve o svojim proizvodima ili/i uslugama, ono što je Vašem poslovanju važno, Vašim ciljevima, a najviše od svega ono što želite postići sa tom digitalnom agencijom.

Upoznajte svoju agenciju sa svojim poslom, i ono šta je politika Vaše kompanije kako bi lakše došli do željenih rezultata, u obostrano zadovoljstvo.

 

0 0 Glasovi
Article Rating
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Comments
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare

Zanimljivosti