Digitalni marketing kanali su neophodni za svako poslovanje

Digitalni marketing otvara daje vam veliku moć u svijetu marketinga.

Pa tako i mogućnost promovisanja kompanija,a tu su i razni digitalni marketing kanali , web stranice, e-pošta, pretraživanja, oglašavanje i oglasi. Pa tako uobičajno pitanje koje kompanije odnosno klijenti pitaju jeste: Koji digitalni marketing kanali su najbolje za njihovu kompaniju?

Prije planiranja učinkovite strategije digitalnog marketinga, klijenti moraju razumjeti različite kanale, uključujući prednosti i nedostatke. Pomoću ovog uvida mogu utvrditi koji će kanali najbolje funkcionisati za njihovo poslovanje.

Content marketing

Content marketing važan je digitalni kanal za svaku kompaniju koja danas posluje. Sadržaj je glavna karika za komunikaciju i prodaju potencijalnim kupcima i kupcima. Danas potencijalni klijenti očekuju da web stranice i blogovi kompanije pružaju obilne količine sadržaja koji odgovaraju na njihova specifična pitanja. Također, kada im je stalo do marke, očekuju redovne objave na blogu koje im pružaju vijesti, uvid, ponude i još mnogo toga. Digitalni marketing kanali obuhvaćaju i razne druge platforme.

Marketing e-pošte

B2B marketing putem e-pošte učinkovit je način za izgradnju i održavanje odnosa s potencijalnim klijentima i održavanje odnosa s postojećim kupcima. Kako izgledi napreduju kroz prodajni lijevak, kompanije se mogu fokusirati na  rješavanje određenih problema i postizanju određenih ciljeva, umjesto da ih naglo guraju prema prodaji. Neke kompanije šalju sedmične ili mjesečne biltene e-poštom kako bi svoje klijenkte održale na vrhu, tako da će ih potencijalni kupci i kupci potražiti kad budu spremni za kupovinu.

  Šta se najčešće mijenja prilikom servisa automobila?
Digitalni marketing kanali
Digitalni marketing kanali

Marketing na društvenim mrežama (organski)

Društveni mediji prerasli su iz pukog digitalnog kanala za druženje u jedan od najmoćnijih digitalnih marketinških alata za robne marke i kompanije. Svi oblici društvenih medija, od Facebooka do LinkedIna do YouTubea, izgradili su velike mreže i zajednice dopuštajući korisnicima međusobnu interakciju, razmjenu mišljenja, sudjelovanje u raspravama i sudjelovanje u stvarnom vremenu. Danas kompanije mogu iskoristiti platforme društvenih medija kako bi organski stvorile svijest o brandu (naspram oglašavanja) za svoje proizvode i usluge. Također, mogu doći do visoko ciljanih potencijalnih kupaca.

Gore navedeni digitalni marketing kanali, su samo jedan od kanala koje treba imati jedna marketing agencija.

Plaćeno oglašavanje

Na isti način na koji društveni mediji mogu biti snažan pokretač „organskog prometa“, mogu biti snažan pokretač plaćenih posjeta.  To je sponzorisani post. Samo korištenje Facebooka još uvijek nadmašuje upotrebu svih ostalih društvenih medija, a YouTube je odma iza njega. Igra veliku ulogu u svakodnevnom životu većine ljudi i ima smisla postavljati oglase tamo gdje potencijalni kupci provode dijelove dana.

Digitalna agencija – Vendi.digital fokusira se prvenstveno na marketing poslovanja, proizvoda i usluga u digitalnom svijetu. To se postiže dizajnom i razvojem web stranica, optimizacijom za „tražilice“ (SEO), marketingom sadržaja, plaćenim mrežnim oglašavanjem, društvenim mrežama, marketingom putem e-pošte i drugim uslugama.

Digitalni marketing kanali
Digitalni marketing kanali

Kvalitetna agencija za digitalni marketing zaobilazi tradicionalniju strategiju “razvalimo to i nadamo se najboljem”. Umjesto toga, fokusiraju se na ciljani marketing, stvaranje potencijalnih klijenata i razvoj brenda. Tipična digitalna agencija nudi:

Marketing agencija ima zadatak da proda Vaš posao na ciljanom tržištu, ali prvo ga mora razumjeti. Tako da prva stvar koju trebate da uradite jeste da provodete korisno vrijeme sa svojom marketing agencijom gdje ćete prezentovati sve o svojim proizvodima ili/i uslugama, ono što je Vašem poslovanju važno, Vašim ciljevima, a najviše od svega ono što želite postići sa tom digitalnom agencijom.

  Dani čokolade u Bingu

Upoznajte svoju agenciju sa svojim poslom, i ono šta je politika Vaše kompanije kako bi lakše došli do željenih rezultata, u obostrano zadovoljstvo.

 

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite!

Podijelite sa prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija spot_img

drugi upravo čitaju

Mapa sveta

Mapa sveta kakvu poznajemo je laž, evo kako kontinenti i države stvarno izgledaju. Kada vidite ovu mapu sveta zaprepastit ćete se! Svet nije baš onakav...

Kako skinuti video sa Instagrama?

Ako vas zanima kako skinuti video sa Instagrama na pravom ste mjestu! Donosimo listu svih aplikacija koje će vam pomoći da sačuvate željeni video! Instagram...

Šta je ofsajd?

Šta je ofsajd? Pitanje koje se najčešće postavlja u krugovima fudbalske igre. Odgovor na pitanje Šta je ofsajd? detaljno vam donosimo u nastavku. Ofsajd (eng....

Gdje boli žuć?

Gdje boli žuć i što su žučni kamenci saznat ćete u ovom poučnom tekstu koji će vam zasigurno pomoći da ustanovite svoje probleme. Što su...

možda te zanima