Vesti dana su nešto što sigurno svakog zanima, bez obzira na starosno doba, obrazovanje, interesovanja i praćenje savremenih trendova u domenu tehnologije. Online vesti su jedan od načina na koji se saznaje niz događaja, aktuelnosti u čitavom svetu, ali i čita veliki broj korisnih i praktičnih sadržaja.
Iako starije generacije ljudi uglavnom vešto izbegavaju tehnologiju interneta, sve je više korisnika globalnog sveta koji pronalaze najnovije vesti baš pretragom na ovom mestu, putem aplikacija na telefonima i društvenim mrežama. Online vesti su u velikoj meri zamenile svakodnevno čitanje dnevne štampe, zatim nedeljnika, ali i sedenje ispred tv uređaja, uz radio stanice i praćenje informativnog programa.
Online vesti se prate uvek i svuda, bez obzira na vreme i mesto
Osnovna karakteristika koju imaju online vesti, kao i niz drugih internet sadržaja koji se plasiraju ka javnosti, jeste prilagodljivost potrebama korisnika i čitalaca. Naime, bez obzira gde se korisnik nalazio – u zemlji, inostranstvu, kod kuće, u linijskom ili taksi prevozu, teretani ili bilo kojem drugom otvorenom ili zatvorenom prostoru, uz pristup internetu mogu se pročitati najnovije vesti.
Pored toga, ukoliko se vesti dana preskoče, naknadno se može posetiti portal i pročitati sadržaj i koji nije nužno aktuelan, već stoji određeno vreme na stranici medijskih kuća. Povezanost sajtova, stranica i društvenih mreža čini da se iste vesti mogu naći na nekoliko mesta i privući novu i sve brojniju publiku da ih pogleda i pročita sadržinu. U kombinaciji sa vrlo brzim, lakim i efikasnim pristupanjem portalima, pronalasku i praćenju vesti uz obaveštenja koja pristižu na mobilni telefon, najnovije vesti se mogu saznati za svega nekoliko sekundi izdvojenog vremena.
Sadržaj je kombinovan, inovativan i omogućava interakciju
Za razliku od tradicionalnih medija za koje je potrebno odvojiti vreme, biti na određenom mestu i prilagoditi se terminima plasiranja, online vesti su prosto savršenstvo koje pruža samo benefite i fleksibilnost svojim posetiocima i čitaocima. Naime, sadržaj se može kombinovati na različite načine, uz tekst kao ključni element, zatim dodatak inserata, prenosa uživo, video snimaka, izjava za medije učesnika, saopštenja za javnost i niza fotografija i ilustracija sa lica mesta i u skladu sa tematikom.
Najnovije vesti mogu da budu iz sveta ekonomije, sporta, politike, zabave, sveta, mode, umetnosti i brojnih drugih kategorija, a u svakoj od njih se sigurno određeni posetioci mogu jednostavno pronaći. To znači da će ih i dalje pratiti, čitati aktuelnosti, čak prema osećaju i potrebi „podeliti“ vesti na društvenim mrežama, što je odličan način „usmene propadande“ u online svetu. Pored toga, tekst je uvek aktuelan, potpun i ostavlja prostora za komentare, pitanja i sugestije čitalaca. To mogu da budu transparentne objave korisnika, kao i privatne poruke i imejlovi ostavljeni na portalima i društvenim mrežama, na koje će se uvek ažurno dobiti odgovor od predstavnika medija.
Navedena su 2 ključna razloga, koja u stvari sumiraju nekoliko osnovnih, a povezanih prednosti koje imaju online vesti u današnjem vremenu. Kako je teško pronaći relevantne izvore informisanja u „moru“ internet sajtova i stranica, medijske kuće grade imidž zasnovan na blagovremenom plasiranju vesti, uvek aktuelnih događaja, u skladu sa realnim prikazivanjem, pažnjom, posvećenošću i što većim stepenom inovativnosti i objektivnosti.