Ne brinite zbog kruha: ove zdrave namirnice kriju još i više ugljikohidrata

Nisu samo kruh i tjestenina bogati ugljikohidratima pa ukoliko pazite na prehranu i unos kalorija, svakako obratite pozornost na slijedeće namirnice, piše Prevention.

Suhe smokve su broj jedan jer su jako kalorične, mada iznimno zdrava hrana. One obiluju kalijem, vitaminom B, vlaknima te su dobre za željezo. A manje kalorične su svježe smokve, no pozitivna stvar kod suhih smokava je to što ne sadrže masti pa samim time niti ne povisuju kolesterol u krvi. Jedite ih jer su iznimno zdrave, ali ipak ne pretjerujte s njima, već budite umjereni. I suhe šljive, također sadrže mnogo kalorija, mada su nevjerojatno zdrava namirnica koja se preporučuje onima koji boluju od anemije te onima koji imaju problema s probavom.

Isto tako, keksi bez šećera i raženi krekeri te krekeri od riže, kao i dvopek, koji se često umjesto kruha servira, spadaju u namirnice koje obiluju ugljikohidratima te nema prevelike razlike između njih i njihove zašećerene verzije.

Nadalje, grah iz konzerve sadrži dodatni šećer pa radije konzumirajte svježi i sami ga skuhajte i pripremite za obrok. I kesteni, koji se sada na adventima poslužuju, obiluju kalorijama pa se počastite njima u posebnim prigodama, no izbjegavajte ih jesti baš svaki dan.

Slobodna Dalmacija

Podijeli objavu

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here