Kako spriječiti negativne posljedice pomicanja kazaljki

Svidjelo se to vama ili ne, ali noćas ćemo spavati jedan sat manje. Zbog ljetnog računanja vremena, kazaljke pomičemo sat vremena unaprijed.

Dobro je što će nam tokom proljeća i ljeta dani biti duži, no gubitak sat vremena sna ima daleko ozbiljnije posljedice od jutarnje grintavosti, piše Independent, prenosi Dnevnik.hr.

Kao prvo, kada naše tijelo treba više sna počinje se automatski pripremati za odmor, a to znači i postepeno hlađenje. Stoga, ako se na poslu počnete cvokotati, vjerojatno vam treba više sna.

Samo pola sata spavanja manje može poremetiti prirodni ritam hormona u tijelu što pak može biti rizično za pojavu dijabetesa i pretilost.

Statistike pokazuju da u prvoj sedmici nakon pomicanja sata ima više saobraćajnih nesreća.

Manjak sna povezuje se i s depresijom. Kada ne spavamo dovoljno, postajemo nervozniji, sebičniji smo i više se svađamo s partnerom i svima oko nas općenito.

Evo nekih savjeta koji mogu pomoći:

Nemojte noćas ići prekasno spavati. Važno je da koliko god je to moguće zadržite redovite navike u odlasku na spavanje i da nemate onaj osjećaj da morate nadoknaditi gubitak sna. Ali, s druge strane, ako vam se ne spava, radije nemojte ići u krevet jer ćete se samo unervoziti razmišljajući kako morate spavati jer će vam sat ranije zvoniti. Čitajte, radite nešto opuštajuće dok ne budete sigurni da ćete zaspati.

Nemojte prije spavanja surfati jer će vas to samo razbuditi.

Istraživanja su pokazala i da će vas kafa, uzmete li je najmanje šest sati prije odlaska u krevet, sigurno razbuditi.

Ako vam se ujutro spava, probajte s brzim hodanjem i šetnjom na svježem zraku.

neznase.ba